Az EVAT Zrt. közzétette az Eger Advent 2025 eseménysorozat keretében megrendezésre kerülő Adventi Vásáron való részvételre vonatkozó felhívását. A regionális és országos szinten is jelentős, több tízezer látogatót vonzó rendezvény 2025. november 28. és december 24. között várja a látogatókat Eger szívében, a Dobó téren.
A szervezők a minőségi, az adventi hangulathoz illeszkedő termékekkel készülő kézműves, iparművészeti, népművészeti termékeket kínáló árusok, valamint a gasztronómiai kitelepülők jelentkezését várják. A cél idén is egy sokszínű, magas színvonalú és tematikájában egységes vásár megvalósítása.
Részvételi feltételek és bérleti díjak
A jelentkezők 9 m2-es, mobil faházak bérlésére pályázhatnak a Dobó téren, eltérő feltételekkel a két fő kategóriában:
Kézműves kitelepülők:
Bérleti díj: 440.000 Ft + Áfa / faház
Kaucíó: 50.000 Ft + Áfa
Gasztronómiai kitelepülők:
Bérleti díj: 880.000 Ft +Áfa / faház
Kaucíó: 200.000 Ft + Áfa
A feltüntetett bérleti díj a faház használatát fedezi a vásár teljes időtartama alatt.
Fontos kötelezettségek és feltételek a jelentkezők irányába:
Kaució és áramelszámolás: A kaució mindkét kategóriában az elektromos áramfogyasztás elszámolására és az esetleges faházban keletkezett károk fedezésére szolgál. Az áramfogyasztás tételes elszámolás alapján történik; ha a fogyasztás meghaladja a kaució összegét, a különbözetet a résztvevőnek kell megfizetnie.
Jelentkezés menete: A kitöltött jelentkezési lap mellett fotók küldése is kötelező az árusítani kívánt termékekről az egeradvent@evatzrt.hu e-mail címre.
Elbírálás: A jelentkezési űrlap kitöltése nem jelent automatikus részvételi jogosultságot. A szervezők a beérkezett anyagokat szakmai szempontok alapján (termékminőség, tematikához illeszkedés, kínálat sokszínűsége, látogatói igények) bírálják el, fenntartva a válogatás és elutasítás jogát.
Kizárólagos forgalmazási jog: Opcionálisan pályázni lehet kizárólagos forgalmazási jogra egyes termékkategóriákban. Ennek díja kézműveseknek 200 000 Ft + AˊFA, gasztronómiának 300 000 Ft + AˊFA a bérleti díjon felül.
Fizetési feltételek: A sikeres elbírálásról szóló kiértesítés október 31. éjfélig megtörténik. A szerződéskötés várhatóan november 4–6. között zajlik, ezt követően a teljes bérleti díjat 8 napon belül kell átutalni az EVAT Zrt. számlájára. A fizetés elmaradása a szerződés azonnali megszűnését vonja maga után.
Kötelező Nyitvatartás: A résztvevők vállalják a szerződésben meghatározott kötelező nyitvatartási rend szerinti működést november 28. és december 24. között.
„1552” márkaerősítés
A gasztronómiai árusok kiemelt kötelezettsége, hogy a vásár teljes időtartama alatt legalább egy 1552 Ft-os karácsonyi menüt kínáljanak. Ennek folyamatos elérhetőségét próbavásárlásokkal ellenőrzik. Amennyiben a menü önhibán kívül eső indokra hivatkozva sem elérhető, a résztvevő a következő 3 évre kizárja magát a rendezvényről.
A szervezők egyedi elbírálással és árképzéssel engedélyezhetik a saját faházzal történő részvételt a gasztronómiai kategóriában, amennyiben az illeszkedik a rendezvény arculatához.
További információ a www.egeradvent.hu oldalon vagy telefonon +36 30 238 9383 telefonszámon kérhető hétfőtől péntekig, 10-17 óráig.
